بخند هر چی میتونی بخند


بخند هر چی میتونی بخند

بریم بخندیم همه با هم ...خندهچشمکآرام

منو این همه خوشبختی محاله !!!

 

عکس های خنداه دار نیا تو ... بیای ضرر کردی خودت میدونی من که میگم نیا ... 1

 

 

بابا تو این وسط چی میخوای اخه ؟؟؟پرووووووو

 

عکس های خنداه دار نیا تو ... بیای ضرر کردی خودت میدونی من که میگم نیا ... 1

 

 

 

خلاقیت رو حال کنیداااااااااا

 

عکس های خنداه دار نیا تو ... بیای ضرر کردی خودت میدونی من که میگم نیا ... 1

 

 

شانس اورد ک تونست خودشو همرنگ محیط کنه !!!!

 

عکس های خنداه دار نیا تو ... بیای ضرر کردی خودت میدونی من که میگم نیا ... 1

 

 

خالکوبیه دیگه ! چته؟؟!!!!

 

عکس های خنداه دار نیا تو ... بیای ضرر کردی خودت میدونی من که میگم نیا ... 1

 

 

شما هم از این پادری هاا استفاده میکنید؟؟؟

 

عکس های خنداه دار نیا تو ... بیای ضرر کردی خودت میدونی من که میگم نیا ... 1

 

 

اینم ک دیگه حقیقت حقیقته !!!!

 

عکس های خنداه دار نیا تو ... بیای ضرر کردی خودت میدونی من که میگم نیا ... 1



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب

چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, ساعت 14:23 توسط فاطمه جون✘